Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Blogdíj

>> 2010. január 14., csütörtök

Sorrendben Brigitől (Altalena), Dorkától és Ilditől (Kovaxka) is megkaptam ezt a díjat, nagyon-nagyon köszönöm Nektek! :)


És akiknek én adom tovább:
Anikó (Eagleszem)

De mindenki magáénak érezheti, aki fenn van a bloglistámon, mert rendszeresen olvasok ám mindenkit! És még pár új blogot is, amit nem volt időm kitenni, de nemsokára pótolok!
És mindenkinek köszönöm a kedves kommenteket, amiket itt és a galériában hagytok nekem, mindig annyira szoktam örülni! :)
Köszönöm, hogy köztetek lehetek! :)

7 megjegyzés:

Osli 2010. január 14. 14:53  

Ó, nagyon szépen köszönöm :)

Timi 2010. január 14. 15:37  

Szia Eszter! Nézz be hozzám is, mert nálam is meglepi vár!

éva judit 2010. január 14. 15:39  

gratulálok a blog dijadhoz:)

eagleszem 2010. január 14. 15:50  

Szia Eszti!
Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám!

T 2010. január 14. 16:19  

Eszti!! nagyon köszi, hogy gondoltál rám!!

Che 2010. január 14. 21:28  

Love your blog header! It's gorgeous!!

Zsu 2010. január 15. 18:12  

Én is adnék neked egy ilyet! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP