Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

És még mindig blogdíj...

>> 2010. január 16., szombat

Frissíthettem volna az előző posztot is, de mindenkinek meg akarom köszönni, akitől megkaptam ezt a díjat! Szóval ismét köszönöm Briginek, Dorkának, Ildinek, valamint Titty-nek, Zsunak, Krisztának, Timo-nak és Oslinak (akinek a kedves szavaitól rendesen zavarba is jöttem!!!)!
Örülök, hogy szerettek hozzám járni, és nagyon-nagyon hálás vagyok a kedves visszajelzésekért!

1 megjegyzés:

Timi 2010. január 21. 21:36  

Innen is látszik mennyien kedvelnek, szeretnek!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP