Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Totally Chick by Stacy's Back Door Designs

>> 2010. január 13., szerda

Ugyan nem teljesen az első CT-munkáim nála, mert egy bemutatkozó oldalt már kellett készíteni, de azért valahogy mégis ezt érzem az első "megmérettetésnek". Bevallom, első ránézésre nem lelkesedtem annyira a készletért, de aztán ahogy kicsomagoltam, ez egyből megváltozott. :)
És íme, az oldalaim, amiket az Adott fotó játék képeiből készítettem, Betsie-nek és Altalena-nak. Fogadjátok szeretettel! (És Brigi, ez még nem a meglepi...)





A készlet pedig:

megvásárolható itt / avaible here @Digiridoo Scraps

És ha ellátogattok Stacy blogjára, megnézhetitek, mit készítettek vele a többiek. És elvihettek egy Stacy által készített gyorslapot is, ha tetszik:



letöltés itt / download here @Stacy's blog


Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. január 13. 11:58  

Csodás oldalakat készítettél, szerintem klassz kis készlet! A cukiságok mellett gyönyörűek a papírok! :)

Ányi 2010. január 13. 13:37  

Baromi ügyes vagy, hogy ilyen szuper oldalakat kihoztál ebből a készletből!

Dorka 2010. január 13. 17:32  

Kedves Eszter!
Nagyon szeretem az oldalidat! Kérlek nézz be hozzám, van egy kis meglepetésem a számodra.

Rucola Designs 2010. január 13. 17:42  

Nézzébe hozzám, lécci! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP