Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A Heart Full of Love by OsDesign

>> 2010. január 14., csütörtök

Orsi új, szerelmes készlete. Ebbe a papírba egyből beleszerettem. És ez a mostani fotósorozatból a kedvenc fotóm magamról, és már olyan régóta terveztem, hogy készítek vele oldalt. De valahogy nem jött meg az ihlet. De most... Ez kicsit más stílus, mint amiket mostanában készítettem, de én ezt is nagyon szeretem. Remélem, ti is... :)



És a készlet:

megvásárolható itt / avaible here @Scrapdish
És most minden akciós, úgyhogy érdemes bekukkantani! :)


Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2010. január 14. 23:58  

Ó, de ez is nagyon Esztis. :)Nagy fotó kivágva, blending, szép gondolatok. :)))
Nekem tetszik!
Tényleg szuper ez a fotó rólad!

Rucola Designs 2010. január 15. 0:01  

Ó, de nagyon jó ez! :)

LaceE 2010. január 15. 0:05  

Nekem is nagyon tetszik :)

Osli 2010. január 15. 8:05  

Nagyon imádom az oldalad, érdemes volt várni rá!

Ányi 2010. január 15. 8:14  

Egyszerűen tökéletes lett!

eagleszem 2010. január 15. 9:01  

Nagyon szuper lett ez az oldal! Most legalább látom a fényképeződ! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP