Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Coffee, tea or me? by Jopke D.

>> 2010. január 14., csütörtök

Megjelent Jopke új készlete. Gyönyörű színei vannak! Bár ez a készlete nem áll annyira közel hozzám, még jó, hogy amúgy sem nagyon szoktam elemeket használni... :) És az elkészült oldalaim:


brush: random brushes by lovecliche


brush: random brushes by lovecliche

A készlet:

megvásárolható itt / avaible here @ScrapInsider
 

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Osli 2010. január 14. 14:58  

Szépek az oldalak, és a készlet is szuper!

eagleszem 2010. január 14. 15:50  

Szuper oldalak, de nekem a felső a kedvencem!

Rucola Designs 2010. január 14. 16:37  

Fú, de klassz lájtos oldalak a szó legnemesebb értelmében! :)

Ányi 2010. január 14. 19:27  

Nagyon jók lettek az oldalaid, nekem főleg az első teccik. Jók az ecsetek!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP