Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Az első fotókönyvem

>> 2010. május 27., csütörtök

És itt a múlt héten már beharangozott fotóköny... :D Krissz feltöltötte a cewe galériájába, így ha akarjátok, végig is lapozhatjátok. :) Azért elárum, messze nem nyújtja azt az élményt, amit a valóságban. Ég és föld... Úgyhogy mutatok azért pár fényképet is róla.
Az oldalak elkészítésénél Paislee Press fotókönyve inspirált. Ha egyszer lesz energiám, összeszedem majd a felhasznált készleteket is, de ez nem mostanában lesz... :D


Nagyításhoz kattints ide / Click here to enlarge

És akkor jöjjenek az ígért fotók - sajnos a minőségük nem a legjobb, mert rossz idő volt kinn, ezért a szobában is viszonylag sötét volt, de a semminél azért jobbak... :)







(ennél az oldalnál a cewe-s galériában kicsit csaltam, varázsoltam egy üvegfalat eléjük...)




UPDATE:
A könyv anyukámnak készült és szerencséresajnos már nála van. Így ezt már nem tudom megmutatni senkinek... DE: megtetszett a férjemnek is, csak túl vékonynak találta... :D Így a terv az, hogy kibővítem, és valamikor egyszer majd elkészítettjük magunknak is. Szóval előbb-utóbb (inkább utóbb!) nekem is lesz majd példányom...


16 megjegyzés:

Unknown 2010. május 27. 16:06  

GYÖNYÖRŰŰŰ!! Olyan jó lenne ha kézbe vehetném én is :P egyszer ugye elhozod a klubba??

Bíró Ágnes 2010. május 27. 16:18  

Én is csak azt mondhatom, GYÖNYÖRŰ!!!
Ismerős az érzés milyen kézbe venni. Egész más mint monitoron nézegetni, az biztos. :)
Köszi, hogy megmutattad.

eagleszem 2010. május 27. 16:18  

Eszti! Ez valami csodaszép! Nagyon jók a fekete-fehér portrék, nagyon hatásosak. Jót vigyorogtam a frizurás oldalakon, és a kis művésznőn! :) Csodaszép fotókat csinál a géped! Szuperek a szürke oldalak a kis idézetekkel! Csúcs! Csodás pillanatokat kaptál el!

Dorka 2010. május 27. 16:46  

Gyönyörűséges lett Eszti! Már megcsodáltam az egészet, annyira ügyes vagy!

krisssz 2010. május 27. 16:55  

Nagyon szép könyv! Elegáns, jól átgondolt. Imádom a hangsúlyos fotókat, a visszafogott díszítést, és a kommenteket is. Egy óriási hibája van csak, hogy rövid:) Nézegettem volna még:)

Budaházi Brigitta 2010. május 27. 17:07  

jujjjjj, de irigy vagyok!!! Nagyon tetszenek az oldalak, a megoldások, a szépségesszép, ízléses díszítések!!!!!!!!!! Gratulálok, és várom a bővebb változatot, és azt már a valóságban is meg szeretném nézni!!! >:D

Ágicza 2010. május 27. 18:21  

Irigyirigy énisénis :((( Olyan fantasztikus dolgokat tudsz kihozni egyszerű dolgokból, hogy hihetetlen! Gabs-nek is amit ma "leadtál", totál kivagyok tőle. :D persze jó értelemben :D
Nekem is a terveim között van egy ilyen könyv, de az idő... Zsófi második szülinapjára akartam egyet, az első két évünkről, de már nem fér bele sajnos :((

Janka 2010. május 27. 19:10  

Csodás lett! El tudom képzelni, hogy élőben még sokkal-sokkal szebb. Liz fotókönyveit én is imádom, nagy kedvencem. Folyamatban van egy olyan jellegű könyv, egyszer talán elkészül :)Remélem, a tiedet egyszer élőben is láthatom ;)

do 2010. május 27. 19:37  

Gyönyörűséges lett! Kezdek kedvet egyhez én is :D

T 2010. május 27. 20:07  

óóóóóóóóóóóóóóóóóóó!! Csodálatos!!Olyan gyönyörű ajándék!!! És én is kedvet kaptam egyhez, talán egyszer sikerül majd!!!

csuti 2010. május 27. 20:46  

Egyszerűen csodálatos lett a könyved. Nem is találok rá szavakat. Milyen jó érzés lehet kézben fogni! Gyönyörű munka!

Kata 2010. május 27. 23:35  

Gyönyörű, igényes, átgondolt, megható csodás fotókkal! Csinálj magadnak is, megérdemled! :)

Margó 2010. május 27. 23:37  

A Cewe-n már kommenteltem, de azért itt is megköszönöm,hogy beengedtél a csodás kis családodba!! ... és egészen biztos vagyok abban, hogy Anyukád élete egyik legszebb ajándékát kapta meg!

Kriszta 2010. május 31. 15:10  

Nagyon szép, igényes fotókönyvet készítettél. Ez igen.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP