Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Játékok, díjak

>> 2010. május 25., kedd

MUTASD A TÁSKÁD!

Egyszer régen, nagyon régen, Szabi invitált egy játékra. De akkor mindig halogattam, hogy kipakoljak a táskámból... Amióta megvannak a gyerekek, és főként játszótérre járunk, ritkán hordok magammal táskát. Inkább hátizsákot, benne egy adag pelussal, vízzel, rágcsával. Csak ha valahová mennünk kell (orvos, szülői, utazás), akkor kerül elő a kézitáska, és az épp szükséges dolgok kerülnek bele. Persze egy cumi, egy bot, és pár kavics alaptartozék... :D




NOSZTALGIA-JÁTÉK

Végre egy játék, amire nem halogatom a reagálást... :) Sziszi, Eagleszem, Kovaxka, Szabi, Timo, Fahéjasalma és Janka is kíváncsi volt rá, hogy melyik volt a hatodik oldalam. Láttam egy-két helyen, hogy több galériából is bemutatták az oldalakat, így én is összegyűjtöttem a magyar galériáim hatodikjait... :) (Ha valaki tudja, válaszolja meg nekem: Miért pont a hatodik...?????)




sb.hu


DÍJAK

Margótól (JUMA) és Nini-től kaptam ezeket a díjakat, nagyon-nagyon köszönöm nekik, hogy gondoltak rám! :) (Thank you, Nini!)

 
És akiknek én továbbadnám: Timo, (szr)Judit, Szotyi, Kovaxka, Sabee, Janka, Franci, Mörjike, Lululu és Darinka.

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Unknown 2010. május 25. 15:11  

de jó volt belenézni a táskádba és az első oldalaidba ;) Köszönöm szépen a díjat, kedves Tőled :) igyekszem minél előbb bloggolni. Ja és
ahogyan felsoroltad az oldalaidat, azokkal a számokkal és kis kommenttel, majd leesett az állam, nagyon szuper!! :)

Janka 2010. május 25. 16:19  

Csatlakozom Szabihoz, tök ugyanezeket akartam elmondani :D
Köszi, hogy gondoltál rám :)

Rucola Designs 2010. május 25. 17:17  

Én is nagyon köszi, mingyá blogolom! :) :)

Kriszta 2010. május 26. 9:27  

Jó volt látni a régebbi oldalaidat. Nagyon, nagyon sokat fejlődtél ám. Köszi, hogy megosztottad velünk.

Unknown 2010. május 31. 22:04  

ó, ezt pedig elfelejtettem megköszönni. Köszönöm, nagyon jól esett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP