Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

SITEWAVES by Gabs Art

>> 2010. május 26., szerda

Gabs most hullámokat gyártott nekünk, legalábbis nekem ez jutott róla eszembe, és egy oldal, amit valahol valamikor láttam. Ez adta az ötletet. Sajnos nem emlékszem, hogy hol és mikor láttam, így nem tudom belinkelni. De mutatom a készletet:

available here @SDD

És az oldalam, az én kis vízimanó Benikémről. A fotó a tavalyi nyaralásunkon készült. És úgy várom végre a napsütést...! :)

Sitewaves,
Orange me greeny,
Girls are sheltered (recolored),
Kick the grey away,
Let's talk about (recolored),
Warmhearted
all by Gabs Art 

Nem hagyott nyugodni a dolog, és addig kutattam az emélkeimben, míg végül beugrott, hol láttam az oldalt. Margot-nál, és template-et is készített belőle. Ha tetszik, itt tudjátok letölteni.

5 megjegyzés:

Kriszta 2010. május 26. 12:44  

Igazi kis nyaralásos oldal.

Ágicza 2010. május 26. 14:59  

az ám:) Eszti nálunk tegnap árnyékban már 30 fok volt ;) Szuper lett az oldalad nagyon igazi hullámokat gyártottál :)

Osli 2010. május 26. 20:45  

Közel sem olyan jó, mint a tiéd, de nézd csak:
http://galeria.scrapbook.hu/showimage.php?i=3951&catid=member&imageuser=170
:)

Krisz 2010. május 26. 20:57  

Eszti ez csodaszép lett! Igazi nyári hangulat! :)

Margó 2010. május 27. 23:41  

Benikét nagyon szépen ölelik körbe a színek és hullámok:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP