Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

SWEET SIBLINGS collaboration kit by Stacy's Back Door Designs and Designs by Sarah Bennett

>> 2010. május 28., péntek

Egy színes, vidám készletet hoztam Stacy-től, azt hiszem, az utolsót. Nem, nem ő hagyja abba a tervezést, hanem én veszek érzékeny búcsút a csapatától. Fél évet kellett ígérni, amikor elkezdtem nála oldalakat készíteni, és most jár le. Nagyon igényes munkát végez, de a készletei nem állnak közel hozzám. Sokat változott a stílusom, mióta hozzá jelentkeztem. De először mutatom a készletet:


available here @ScrapMatters

A búcsúoldalam pedig egy nagyon minimál oldal. Ennek több oka is van: egyrészt - és ez a legfőbb ok! - nekem tényleg tetszenek az ilyen oldalak. Másrészt tegnap éjszaka jött az e-mail, hogy mára oldalt kell készíteni a készletből, és Mörjike készletével elszöszmötöltem az időt (minden pillanata csodás volt, úgyhogy nem bánom). De azért nem összecsapott oldal ez, a szokásos kb. 1,5 órámat így is eltöltöttem vele. Remélem, tetszik nektek is:


fotó: 1point4 Stúdió (2007.)

4 megjegyzés:

Osli 2010. május 28. 15:05  

Mi az, hogy tetszik-e? Egy ilyen csodás oldal. Annyira látszik rajta az igényesség, egyáltalán nem összecsapott minimál (persze másfél óra alatt nem is lehetne összecsapni)
Szóval nagyon szépecske!

LaceE 2010. május 28. 18:13  

Wow, nekem ez nagyon tetszik a maga egyszerűségével. De mit kell ezen 1,5 órát csinálni? :D

Bíró Ágnes 2010. május 28. 22:20  

Nekem is tetszik a minimálod (is) :)
Szerintem a 1,5 óra nem is sok...nekem is ez a minimum. Egy kezemen meg tudnám számolni hány oldalt csináltam eddig ripsz ropsz. Talán kettőt. Nem is kaptak sok kommentet. :DD
Puszi Eszti! Olyan szépek, helyesek vagytok a fotókon.

Margó 2010. május 28. 23:49  

Nekem - tudod- ez a téma a szívem csücske:-)Jó érzés a testvéreddel látni, és szeretnék elindulni a minimál felé, ami tudom rögös út lesz. Kevés eszközzel sokat mondani! (Remélem ahhez fejlődni fog a technikai tudásom:-))
Finom, szép oldal!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP