Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Adore

>> 2010. január 22., péntek

Ildi (Kovaxka) blogján van egy kihívás: az ott letölthető freebie-vel kell oldalt készíteni, és meg lehet nyerni az új készletét. Én is elkészítettem az oldalamat, bár nem vagyok benne biztos, hogy pont ilyen oldalakat képzelt el ebből a készletből. De én annyira beleszerettem a maszkba (amúgy is maszk-bolond vagyok!), hogy mindenképp arra akartam a hangsúlyt helyezni. És bármennyire hihetetlen, de felhasználtam az egyik papírt is... :)
Ildi, remélem, tetszik!
És ha ti is kedvet kaptatok, akkor játékra fel, január 23-a éjfélig még van idő!  :)



fotó: 1point4 Stúdió
Love Checker freebie by Rucola Designs 
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. január 22. 0:22  

Ó, de gyönyörű! Pont ilyet képzeltem el tőled! :) Köszönöm!

Ányi 2010. január 22. 20:27  

Naon szépséges lett!!!

altalena 2010. január 23. 0:25  

Ó de gyönyörű! Mikor megláttam, teljesen lemerevedve néztem, és ájuldoztam a csodától, amit készítettél! Eszter, nekem most ez a kedvencem!:)

Osli 2010. január 23. 14:32  

zseniális lett! imádom a fotódat is (megint) :)

Red Ivy Design 2010. január 23. 22:16  

Eszter, this is gorgeous! Absolutely beautiful!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP