Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Waterbabe by Timo Designs

>> 2010. január 23., szombat

Kis lemaradásban vagyok, mert Timi új készlete már a boltban, de én csak most készültem el az oldalammal. Ráadásul csak eggyel, mert szépen lebetegedtünk mindannyian. A készlet megint gyönyörű, imádom a színeit! Meg a papírokat is, bár most nem sokat láttok belőlük. Ennek oka, hogy maszkok is vannak benne, azokat meg még a papíroknál is jobban szeretem!
És mit szeretek még? Annak a napnak az emlékét, amikor kiderült, hogy várandós vagyok Benivel. Meg is örökítettem ám, és most véletlenül találtam rá a fotóra. Persze, hogy oldalba kellett foglalnom... :)


A készlet:


avaible here @ScrapInsider
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Lululu 2010. január 23. 15:09  

Jajj, nagyon szép lett! Olyan kis elegáns! Én pár hete próbálkoztam oldalt készíteni a tesztes fotómmal, de nem tudtam kihozni belőle semmi használhatót.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP