Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Kedvenceim - 2009

>> 2010. január 19., kedd

Sabee és Dido után most Jankánál is láttam, és olyan jó volt nézegetni. Úgyhogy megpróbáltam én is kiválasztani a kedvenceimet a tavalyi oldalaim közül. Most épp ez sikerült, bár tudtam volna még rá pakolni, de valahol megálljt kellett parancsolnom magamnak... :) Íme:


Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Janka 2010. január 19. 9:55  

Jaj, tök jó lett! Olyan jó érzés így végignézni rajtuk, nem? A Happiness nekem is kedvencem :)

Ányi 2010. január 19. 10:31  

Érdekes, milyen sok aja'ndék-oldal van benne!

Rucola Designs 2010. január 19. 14:07  

Gyönyörűek! Imádom a nagyfotós oldalaidat (is)! :)

Unknown 2010. január 19. 22:25  

This is a beautiful collection and the selection was not easy to determine!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP