Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

CT

>> 2010. január 17., vasárnap

Na, nem újabb, arra már nem lenne erőm. Hanem leadtam két tagságomat.
Már régóta gondolkodtam, aztán tegnap egy hirtelen elhatározással megírtam Agata-nak (Eledhwen Designs), hogy sajnos nincsen elég időm. Sokat töprengtem, hogy mit adjak le, és végül mellette döntöttem. Amikor hozzá jelentkeztem, még keresgéltem önmagam. Azóta rátaláltam magamra (már ha ezt egyáltalán ki lehet jelenteni, hisz állandóan változom...), és nehezen dolgoztam a készleteivel. Egyszerűen más irányba mentem el. És nem éreztem azt, hogy ki tudom hozni a legjobbat a készleteiből. (Főleg, amikor láttam Anikó szebbnél szebb oldalait az ő készletével! :D) Nagyon kedves válaszlevelet írt: megért, és nagyon sajnálja. Ha bármikor szeretnék visszamenni a CT-jébe, csak írjak neki. Teljesen elérzékenyültem.
A másik pedig az AC Design volt. Na, nem mintha olyan sok munkával láttak volna el, hisz egyetlen készletükkel készítettem oldalt, és utána eltűntek. December végén kaptam tőlük levelet, hogy januárban jelentkeznek készlettel. Így hozzájuk azért nem kötődtem annyira. Ők még nem válaszoltak, de nekik csak ma küldtem el a levelet.

7 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. január 17. 16:28  

Én is nehezen válok meg dolgoktól, emberektől, munkáktól, de ennek így kell lennie. Rövid az élet, arra kell időt szánni, amit az ember a legjobban szeret! :)

Judit 2010. január 17. 17:02  

Szia!

Én is hasonlóan jártam, éreztem. Szívem szakadt meg amikor megváltam Albinától.
Már írni szerettem volna, nagyon tetszenek az oldalaid, gyönyörűeket alkotsz, mindig megnézlek, ha nem is írok neked. Családi blogot is nézem ám!!!! :)

altalena 2010. január 17. 17:12  

Megértelek Eszti, szerintem is azokat a CT-ket tartsd meg, amiket nagyon szeretsz! :)

Bíró Ágnes 2010. január 17. 17:13  

Én teljesen megértelek Eszter. Két gyerek mellett csodállak, hogy ennyi kötelezettségre van pluszban energiád.
Ildinek teljesen igaza van. Arra kell időt szentelni ami kell ahhoz, hogy jól érezd magad. Se több se kevesebb. :)

Szeretem a stílusodat a munkádat, bár már biztos írtam párszor. Szeretek a blogodon nézelődni. Nagyon inspirálóak az oldalaid.
Éééés, köszönöm a játékmeghívást. :)
Holnapig kigondolom miket válasszak.
Ma még azért lesz egyéb blogbejegyzésem. Már jó rég nem jelentkeztem. Épp itt az ideje. :D

Ányi 2010. január 17. 18:19  

Jól tetted, hogy így tettél!

Kriszta 2010. január 18. 12:26  

A múltkoriban én is arra gondoltam, hogy ennek a csajnak, hogy van ennyi energiája. Irigyelek érte. Biztos nehéz volt választani, hogy mit mondj vissza. Szerintem jól döntöttél.

Timi 2010. január 21. 21:32  

Szia Eszter! Megértem a döntésed. Viszont már régóta szeretném veled megosztani a véleményem,ami az hogy látszik az képeiden, hogy egyre jobban alakul kifelé a saját stílusod. Nekem nagyon tetszenek, hasonló alkotásokat szeretnék majd én is, viszont észrevehető, hogy mögöttem nincs annyi "múlt" és tapasztalat. Mindenesetre sokat tanulok és remélem még tanulhatok tőled!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP