Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - 365 Days of Love by Gwenipooh Designs

>> 2010. január 22., péntek

Nem tudtam ellenállni ennek az OKC-nak, annyira megtetszett a készlet. Íme, az oldalam vele:


fotó: 1point4 Stúdió (2008)

A pocakban pedig Julcsika. És egy kedvenc versem: Beney Zsuzsa Hogyan vártalak?
Azt kérdezed tőlem,
hogyan vártalak?

Mint az éjszakára
fölvirrad a nap,
mint a délutánra
jő az alkonyat,
mint ha szellő jelzi
a förgeteget –
ezer pici jelből
tudtam jöttödet.

Mint tavaszi reggel
a nap sugarát,
fagyos téli este
jégcsap csillagát,
mint az alma ízét,
tejet, kenyeret –
pedig nem is láttalak még,
úgy ismertelek.

Mint a fény az árnyat,
záport a virág,
mint patak a medrét,
madarat az ág,
mint sóhajos nyári éjjel
a fák az eget –
mindenkinél jobban téged
így szerettelek.

A készlet:

avaible here @Scrap Matters

És ha ellátogattok Gwen blogjára, akkor letölthetitek ezt a freebie-t:

download here @Gwen's blog



Posted by Picasa

2 megjegyzés:

éva judit 2010. január 23. 10:08  

a hogyan vártalak oldalad gyönyörűséges lett
sajnos nem tudtam a kinagyított képetsem elolvasni a mit rá irtál,
de alá irtad igy elolvastam
nagyon szép lett

szrjudit 2010. január 25. 8:46  

én is csináltam már oldalt ezzel a verssel, gyönyörű lett Eszter, és átérzem nagyon! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP