Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Cappuccino Revisited by Kalina

>> 2010. január 18., hétfő

Kalina új készletéről csak superlativus-okban tudok beszélni. Ha azt mondom, fantasztikus, akkor sem mondtam róla túl sokat. 33 papírt és 167 elemet tartalmaz. És egytől-egyig fantasztikusak! Sajnálom, hogy nem tudok pakolgatni, mert ebből aztán lehetne. De szerintem gyönyörű minimálokat is lehet készíteni. Én ezeket csináltam:

fotó: Hot Chocolate by jinasmine @deviantart

Ritkán használok a netről fotót, de mostanában egyre gyakrabban. Mert a sok-sok személyes oldal mellett néha szükségem van arra, hogy csak úgy valami szépet csináljak. Amikor megláttam ezt a fotót, egyből az jutott eszembe, hogy mennyire passzolna ehhez a készlethez. Nem akarok vele semmi mélyenszántót mondani, csak átadni magam ennek a hangulatnak... :)


fotó: 1point4 Stúdió, 2009. 


Itt pedig a húgommal pózolunk 1981-ben, és 2009-ben. Az összebújás akkor "művészi koncepció" volt (ezt a fotót is fotós csinálta...), nem mondhatnám, hogy túlságosan rajongtam az ötletért. Ma már ez másképp van, és nagyon hálás vagyok, hogy ő van nekem! Szerintem nagyon különleges kapcsolatunk van, de erről mostanában már készítettem pár oldalt... :)

És a készlet:

avaible here @Digital-Crea

És ha tetszik a második oldalon a wordartom, akkor vigyétek nyugodtan... :)



Posted by Picasa

9 megjegyzés:

eagleszem 2010. január 18. 16:32  

Nagyon szép mindkét oldalad! A wordartot vittem is!

Ányi 2010. január 18. 17:33  

Naon szép lett az oldalad és ez a készlet tényleg imádnivaló!
Amúgy néha nekm is az az érzésem, hogy a terező 'megsértődik', ha nem pakolok eleget, pedig a scrapbook nemcsak a pakolásról szólhat.
De néha tényleg jólesik egy kicsit művészkedni :-)
Szép a WA-d is!

Kriszta 2010. január 18. 17:44  

Imádom mind a két oldalad. Fantasztikusak lettek. És valóban nagyon ütős a készlet is. Na és a WA..... már töltöm is.

Janka 2010. január 18. 18:31  

szép oldalakat készítettél. Tényleg jónak tűnik a készlet ;)

Névtelen,  2010. január 18. 19:11  

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Jan. 18, 2010. Thanks again.

csuti 2010. január 18. 19:35  

Nagyon szépek ezek az oldalak. És a wordart is szuper, vittem is, köszi!

Red Ivy Design 2010. január 18. 19:51  

Gorgeous word art Eszter! Just beautiful!

altalena 2010. január 18. 21:27  

Nagyon szép mindkét oldal! Mennyire különböztök külsőleg a tesóddal, de a belsőtök biztos hasonló... nagyon bájos fotók készültek rólatok is:)

Névtelen,  2010. január 19. 2:31  

Thank you! Your blog post will be advertised on the CraftCrave DigiFree search engine today (look for timestamp: [19 Jan 01:00am GMT]).

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP