Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A film forog tovább...

>> 2010. január 17., vasárnap

Azt akartam írni, hogy ez lesz az utolsó bejegyzésem mára, de ránéztem az órára, és inkább azt mondhatnám, hogy ez a mai első  bejegyzésem... :)
Ildi invitált egy játékra, az öt kedvenc filmemre kíváncsi. Na, ezzel sikerült is megfognia. Nem mintha nem szeretném a filmeket, de amióta a gyerekek megszülettek, leginkább csak sorozatokat nézek (Helyszínelők, Gyilkos elmék, 24, Flash Forward, Hősök - na, ez pont öt, de azért ezeket nem mondanám nagy filmélményeknek...)
Szóval megpróbálom összeszedni, hogy mik voltak azok a filmek, amik nagy hatással voltak rám.

1. Ben Hur (1959) Ez a film még a video-korszakhoz kapcsolódik nálam. Nekünk persze nem volt, de apám kollégiumi nevelő volt, és amikor ott vettek egy lejátszót, néha hazahozta hétvégére. Én meg minden egyes alkalommal kölcsönkértem ezt a filmet, és megnéztem.
2. Dirty Dancing (1987) Szintén ez a történet, fűszerezve azzal, hogy ez csak rábeszélős verzióban volt meg. De így is imádtam, és amikor mostanság újranéztem, rájöttem, hogy imádom még ma is. :)
3. 1492 - A paradicsom meghódítása (1492: Conquest of Paradise, 1992) Ez már igazi moziélmény, moziban is láttam vagy háromszor, és ki tudja, hányszor dvd-n.
4. A Keresztapa I-III. (The Godfather, 1972, 1974, 1990) Leginkább talán a zenéje fogott meg, de ez azért ahhoz nem lett volna elég, hogy többször is megnézzem... :)
5. Mátrix (The Matrix, 1999) Ebből az első rész az, amiért rajongok. Persze megnéztem a többit is, de azokat csak egyszer. Az elsőt már nem tudom, hányszor... :)


És végül egy ráadás: A szív hídjai (The Bridges of Madison County, 1995) - A filmet láttam először, és nagyon tetszett. De azt többször nem néztem meg. Viszont a könyvet legalább 15-ször olvastam már... :)


Na, és még egy, mert nem lenne szép, ha kihagynám. Imádom a Harry Potter sorozatot, minden könyvet olvastam, és ez az, ami nagyon-nagyon ki tud kapcsolni. És természetesen az összes filmet is megnéztem. Na meg a Gyűrűk Ura mindhárom részét is! :) És ezzel tényleg befejezem...


És akikre én kíváncsi lennék: Kriszta anyu, Mörjike és Altalena.

5 megjegyzés:

Janka 2010. január 17. 10:14  

Mivel én imádom a filmeket, szívesen olvasok mások kedvenceiről is. A HP-sorozatot én is imádom, bár inkább csak könyvben. :)

altalena 2010. január 17. 11:23  

Köszi Eszti! Már fel is tettem az én kedvenceimet a blogomra! puszi

Rucola Designs 2010. január 17. 12:29  

Sejtettem, hogy hasonlít az ízlésünk! :) Az ötös listádból 4 abszolút kedvenc, és a Szív hídjai igenigen! Egyedül a fantasyval nem vagyok jóban. :)

Osli 2010. január 18. 10:36  

Jó volt a listád olvasni :)
Harry Potter nekem is kedvenc, de inkább olvasom. (A filmeknél ott tartok, ahol a tévé, most láttam a negyedik részt) :)
A Dirty Dancing-et és az 1492-t én is szeretem :)

Timi 2010. január 21. 21:35  

A DD favorit, a Matrix-szal ugyanúgy vagyok mint te! Harry is jöhet.:-))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP