Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

From Boy To Man by Captivated Visions & Michelle Batton Designs

>> 2010. január 21., csütörtök

Na, nem a megszokott stílus tőlem, de imádom ezt is. Meg a készletet is, amivel csináltam. És a sztorit is, amit megszkreppeltem. Ezt akartam elkészíteni az SV kihívására is, de kicsúsztam a határidőből. De most végre sikerült megcsinálnom, csak más készlettel... :) És aki szereti ezt a stílust, annak csak ajánlani tudom a készletet, mert fantasztikus papírok és elemek vannak benne.



És maga a készlet:


 avaible here @TheDigiChick

És a CV blogjáról most freebie-ket is letölthettek (INNEN). :)

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

éva judit 2010. január 21. 18:05  

ne tudom meg határozni a stilusod de ez a kép attól is jobb mint gondolnád:)

Viki 2010. január 21. 18:50  

Olyan jót mosolyogtam a kommenten!! :) Tetszik az oldal :)

csuti 2010. január 21. 20:03  

Ez fantasztikus oldal. Nagyon jó ez a sztori! Jót mosolyogtam:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP