Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Captivated Visions

>> 2010. február 25., csütörtök

A Captivated Visions-nál vendégesked(t)em január-márciusban. A múlt idő azért, mert hétfőn kaptam egy levelet Racheltől, hogy lenne-e kedvem az állandó CT-jének tagja lenni. Bevallom, kicsit meglepődtem, nem voltam benne biztos, hogy tetszenek neki az oldalaim, kicsit más a stílusom, mint a legtöbb CT-tagjáé. Persze az oldalaimat megdícsérte, de nem tudtam, hogy ez mennyire "kötelező köszönetnyilvánítás"... 
Nagyon szeretem a készleteit, szerintem fantasztikusak, bár néha kicsit nehéz ráhangolódnom. De ez az én hibám, nem a készleteké. Szóval igent mondtam, így mostantól már én is állandó tag vagyok. És annyira örült neki ő is, ami nagyon jól esett...

6 megjegyzés:

Ágicza 2010. február 25. 7:00  

Gratulálok :)) Ügyi vagy nagyon:)

Kata 2010. február 25. 8:23  

Gratulálok! :) (és cseppet sem lepődtem meg, nagyon jó érzéked van ehhez az egészhez ;) )

Rucola Designs 2010. február 25. 12:00  

Nagy gratula, sok örömöd teljék benne! :)

Zsu 2010. február 25. 12:36  

Gratulálok! :) Alig várom a sok szép oldalad. :)

szrjudit 2010. február 25. 23:55  

Én is gratulálok és veled örülök!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP