Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A hét kedvenc oldala

>> 2010. február 22., hétfő

Nagy örömömre Brigi (Altalena) lett a Vendég Kreatív Csapattag a scrapbook.hu-n. Brigikém, hatalmas gratula itt is. És újra indította a hét kedvenc oldala topicot. Ahol ki is emelte az Örülj, hogy... c. oldalamat - ami amúgy nekem is nagy kedvencem most. :D

Én is kiválasztottam a heti kedvenceimet, és gondoltam, itt a blogon is megmutatom nektek őket. Íme:


Self portrait Narcicca-tól. Annyira fantasztikus a fotó, és az a finom kis díszítés, amit köré tett, csak még inkább kiemeli:



Dancing Jankától. Fantasztikus a fotó, a cím, és a körítés. És együtt annyira jó hangulata van az oldalnak, nagyon szeretem nézegetni.



Horizon Vekától. Imádom a papírt, a kék festékpöttyöket a fotó alatt, a címet, a fotó alakját, no meg persze magát a fotót.



És végül a Hinta Kriszta anyutól. Annyira jól választott papírokat a fotókhoz, és olyan jó ránézni az oldalára! Nagyon-nagyon tetszik! :)


Ezen kívül is nagyon sok oldal tetszett, de amiket már előttem kiválasztottak, azokat én nem tettem be közé. Érdemes szétnézni a topic-ban, mert szebbnél szebb alkotások vannak kiemelve! :)

3 megjegyzés:

altalena 2010. február 22. 9:31  

Ó Eszti, de jó, hogy ide is betetted a kedvenceidet! És nagyon köszönöm a szép szavakat, nagyon örülök, hogy ismerhetlek:)

Zsu 2010. február 22. 9:56  

Ó, Eszti, köszönöm! A kedves szavakat és a beválasztást is. Még sosem választott be senki. :)

Che 2010. február 22. 14:52  

Fabulous pages!! I love them all!! Your self portrait is absolutely stunning!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP