Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

You&Me - Jopke lift

>> 2010. február 23., kedd

Jopke oldalait imádom. Vinnie Pearce készleteit méginkább. A B4S-en scraplift kihívás van, Vinnie készleteiből meg jól bevásároltam a múltkoriban. És itt egy újabb szerelmes oldal. Mert bár kevés időnk jut egymásra mostanában a férjemmel, de még mindig szerelmes vagyok... :D


Wishes and Dreams és Distressed Photo Masks 03 by Vinnie Pearce

És az eredeti oldal:
 
This face by Jopke
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

T 2010. február 23. 13:19  

Eszti, jó kis készletre tettél szert!! fantasztikus a lift!!!

millu 2010. február 23. 17:09  

Klassz lett.A fénykép részt nem tudtam ilyen szuperul megcsinálni.Úgy is mondhatnám,gyengusra sikeredett.

éva judit 2010. február 24. 19:42  

nagyon szépet oldalt csináltál,mint mindég:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP