Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újak...

>> 2010. február 22., hétfő

Julcsikánk megint beteg, így időhiány miatt csak gyorsan mutatok két új oldalt két új készlettel:

Az első a Captivated Visions új készlete:
 
available here @Elemental Scraps and @Gotta Pixels
Az oldallal megszenvedtem. A készlet tényleg fantasztikus, de valahogy nem tudtam ráhangolódni. Végül ez lett belőle:


A másik pedig Timi új maszk-készlete. Aki szereti a maszkokat, annak csak ajánlani tudom, nézzétek csak:
 
available here @ScrapInsider

Az oldalam pedig Julcsikáról készült. Itt épp pizsamában talált rá egy régi nyakláncomra. Amit persze egyből fel is kellett vennie... :D

Sweet Pink by Timo Designs


Ó, és ne felejtsétek! Ha tetszenek Timi készletei, akkor még március 1-jéig jelentkezhettek hozzá CT-tagnak. Szerintem érdemes megpróbálni: fantasztikus készletek, jó "főnök"... :D

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2010. február 22. 23:00  

Jobbulást Julcsikának!
Szép oldalakat alkottál megint. Édes Julcsa abban a nyakláncban. :)

hAnd-i 2010. február 23. 9:20  

gyönyörű az összes... A Benedekről készült oldal a kedvencem... megérte a "megszenvedett" energiát...

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP