Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

RAK for Alice

>> 2010. február 26., péntek

Készítem ám a háttérben az oldalakat, csak mind CT, és még nem lehet mutogatni (ez az egy dolog van, amit nem szeretek benne... :D). De most volt kedvem kicsit "mást" csinálni, és Alice egyik képével készítettem oldalt. A nagyobbik lánya látható rajta. És mivel mással csináltam volna, mint a csodás készletével: a Grungy Love-val...

Grungy Love by Red Ivy Designs

A készlet mevásárolható a Digital Design Den-nél, a Scrappity-Doo-Dah-nál és a ScrapInsider-en.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Red Ivy Design 2010. február 28. 19:44  

Wonderful page! It was so sweet of you to make it, thank you so much! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP