Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Over liefde by Jopke D.

>> 2010. február 23., kedd

Most nézem csak, hogy ezt az oldalamat a blogra még nem tettem fel. :D Jopke egy régi angol wa-csomagját adta ki hollandul. Érdekes volt vele dolgozni, furcsa volt, hogy nem értem pontosan a szövegeket. Szerencsére (szr)Judit átküldte az angol csomag előnézetijét, így már könnyebb dolgom volt. A készlet amúgy fantasztikus, annyira, hogy egy igazán minimál oldalt készítettem belőle, szinte mást nem is használtam. A fotó az első közös nyaralásunkon készült, Thasos-on.

+ Quincy by Jopke D. (recolored)

A készlet:
available here


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

LaceE 2010. február 23. 18:03  

Ez az oldal nem is kíván mást. Így tökéletes. :) De azért a holland szöveg jelentését megoszthatnád :)

Osli 2010. február 24. 11:26  

érdekes a holland wa-val, de nagyon szép! tényleg nem kívánkozik rá más!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP