Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Template Café #8 by Val C. Designs

>> 2010. február 21., vasárnap

Sokszor írtam már, hogy alapvetően nehezen dolgozom templétekkel, de Val új templétjével most nem volt nehéz dolgom. Nagyon-nagyon megtetszett, és olyan rég csináltam már dupla oldalt, hogy gyorsan neki is álltam. A gyerkőcök közös fürdését örökítettem meg, ilyen lett:



All Around The Year paper pack by Val C. Designs

A komment: Beni mostanában ritkán hajlandó együtt fürdeni Julcsikával. De ha mégis, az Julcsának maga a gyönyörűség. Ilyenkor aztán mindent megenged a bátyónak, kacagva tűri a legnagyobb zsiványságait is. Beni hol a fejére önti a vizet, hol kihorgássza... Neki mindegy, csak végre vele foglalkozik az imádott bátyó.
Egyik alkalommal Beni közölte, hogy hajat mos. Mire Peti felocsúdott, már egy kisvödör vizet locsolt Julcsika fejére. Julcsus pedig gyöngyözve kacagott, mintha legalábbis ő kérte volna a hajmosást...   


Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP