Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Blue Christmas by OsDesign

>> 2009. december 10., csütörtök

Orsi nem tétlenkedik, alig jelent meg az első készlete, és nemsokára kapható a következő is. Gyönyörű! Igazi karácsonyi csoda! Az előző készlete is nagyon tetszett, de ez a mostani a szívem csücske. Annyira szépek a kékek, és hozzá az ezüst... Tökéletes. És itt az oldalam vele:


fotó: Christmas Ball by fotoman228 @deviantart

Nem nagyon készült eddig jó karácsonyi fotónk, így kénytelen voltam a neten körülnézni. A szkreppelés nekem nagyon személyes dolog, így mindenképp olyan képet kerestem, ami nem embert ábrázol. Ebbe egyenesen beleszerettem. Aztán idézet után kutattam, és ez nagyon megérintett. Hát, így született ez az oldal. Remélem, hogy az idén már készülnek használható fotók is! :)

És itt a készlet előnézeti képe:

coming soon @Digiscraps3
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

eralilla 2009. december 10. 23:17  

Olyan igazi üdvözlőlapos oldal lett. Szép.

Osli 2009. december 11. 13:55  

Nagyon szép az oldalad :) Nekem is tetszik

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP