Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mikulás, ...

>> 2009. december 7., hétfő

..., Mikulás, öreg Mikulás!
Járt ám nálunk is. És szinte már szégyellem újságolni, de nyertem egy újabb készletet is. Ez lenne az:

És ma kaptam egy e-mail-t is, amire már nem is számítottam. Még a hét elején jelentkeztem egy OKC-ra, de mivel nem kaptam választ, lemondtam róla magamban. De ma megjött az e-mail, a letöltési linkekkel. Kedden már az oldalakat is láthatjátok majd... :)
Addig is holnap jövök az Eledhwen Designs új készletével.
És remélem, másnak is ilyen jó kis Mikulása volt! :)

4 megjegyzés:

altalena 2009. december 7. 0:31  

Ó hát én csak gratulálni tudok! Nyugodtan dicsekedj, van mivel! Ennyi nyeremény!!?? De hát ha te ilyen szemfüles vagy és jeletkezel, és kihasználod az ilyen lehetőségeket... meg is érdemled ezeket a szép ajándék készleteket! Csak így tovább drága Eszti:D

Rucola Designs 2009. december 7. 0:36  

Gratulka, te kis szerencsemalac! :))

csuti 2009. december 7. 6:09  

AZTA! nem semmi! Ennyit nyerni! De jó neked, olyan kis ügyes vagy! Szívből gratulálok!

Bíró Ágnes 2009. december 7. 7:45  

Én is csak gratulálni tudok! :) Ügyes, szerencsés és szemfüles vagy, hogy megtalálod az ilyen lehetőségeket. Szerintem is újságold csak nyugodtan! Veled örülünk! :)
Gratu az újabb okc-hez is!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP