Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Jump

>> 2009. december 12., szombat

 
Sketchy 1 by LieN
Simply lime kit by LieN


Nagy rajongója vagyok LieN-nek, bár eddig még sohasem készítettem oldalt a készletével. Most megtettem. Ez a template a hírlevélre feliratkozottaknak volt letölthető, és habár elég kicsi rajta a fotó, annyira aranyos volt, hogy készítettem vele egy oldalt. Benikémről, ahogy éppen ugrál. :)

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Kriszta 2009. december 12. 10:01  

Szuper lett. Nagyon megy ez a két szín egymáshoz.

LieN 2009. december 12. 12:20  

Thanks for your visit to my blog!
You made a beautiful layout with my sketchy 1. I like it!
Thx, hugs LieN

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP