Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Coffee Shop

>> 2009. december 8., kedd

Vinnie Pearce blogjáról indulva bukkantam erre a helyre, ahol nagyon jó kis ingyenes PS Action-ök vannak - többek között... :) Érdemes bekukkantani! :)
http://coffeeteaphotography.blogspot.com/

2 megjegyzés:

eagleszem 2009. december 9. 8:41  

Ezekre már én is rábukkantam és szuperek! Bár én mostanában a fotókat lightroommal finomítgatom. Ajánlom neked is. Nagyon sok ingyenes preset van hozzá!

Osli 2009. december 9. 15:04  

Köszi a tippet :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP