Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Hírek

>> 2009. december 8., kedd

És megint jók! :) Elküldtem az oldalaim DST-linkjeit, és nemsokára kaptam is egy nagyon rövid választ, hogy köszönik, és tetszenek. Majd pár perc múlva jött egy újabb üzenet, hogy regisztrálhatok a Mia Design CT-fórumán!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Annyira örülök! :) És összességében olyan szerencsésnek érzem magam. Egy hely kivételével eddig mindenhová sikerült így vagy úgy bejutnom, ahová szerettem volna. Még egy nagy álmom van, remélem, egyszer ez is sikerül majd.
Ja, és majd elfelejtettem: A múlt héten jött egy másik kedves levél is. Vendég CT-tagnak jelentkeztem a Captivated Visions-höz, és ők is elfogadták a jelentkezésemet. Még nem tudom, pontosan mikor, de január és március között valamikor az ő készleteikkel is alkothatok. Kicsit más stílus, de az ő munkáik is nagyon tetszenek! :)

8 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2009. december 9. 7:10  

Szívből gratulálok Eszter! Nagyon ügyes vagy!!
Mia designt én is csípem nagyon. Bár nekem nem lenne időm ct-skedni egyenlőre, meg amúgy is hogy képzelek én ilyet?:)
Majd egyszer jól kifaggatlak hogy is megy az ilyen. :))

Bíró Ágnes 2009. december 9. 7:10  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bíró Ágnes 2009. december 9. 7:45  

az előzőt én töröltem. Véletlen dupláztam. Bocsánat! :)

eagleszem 2009. december 9. 8:40  

Nagy-nagy gratula!!! Ügyes vagy! Én megint válaszokra várok. Majd meglátjuk.

Unknown 2009. december 9. 9:33  

Gratulálok én is!!! Csak így tovább :))

Zsu 2009. december 9. 10:10  

Gratulálok Eszter! :)

Osli 2009. december 9. 15:05  

Gratulálok! Ügyes vagy! Sok sikert az új CT-ben :)

csuti 2009. december 10. 7:59  

GRATULÁLOK! Annyira ügyes vagy!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP