Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Boy by Mia Design

>> 2009. december 8., kedd

Ez volt az az OKC, amiről már lemondtam magamban. Ugyanis általában pár órán belül válaszolni szoktak a jelentkezésre, itt meg napok teltek el. Mivel ide is jelentkeztem anno CT-tagnak, és nem válaszoltak, úgy voltam vele, hogy egyáltalán nem tetszett nekik a galériám, így az OKC-ra sem vagyok befutó... :)
Az oldalak - a készlet témájából adódóan - Benikémről készültek.


Ez a fotó az oviban készült, és olyan kis huncutul néz rajta. Imádom, amikor ilyen!


Ez a fotó pedig a születése napján készült róla. Ezt még nem is dolgoztam fel, úgyhogy pont ideje volt már... :) A komment, ha nem lenne olvasható ebben a méretben: "2006. május 6-án hajnalban zuhogott az eső. A szülőszoba ablakába kapaszkodva küzdöttem a fájásokkal, és vártam, hogy emberi idő legyen, hogy végre felhívhassam Petit, hogy reggel már a kórházba jöjjön. Csigalassúsággal vánszorogtak a percek, amíg végre megérkezett. A fájások erősödtek, de Benikém még mindig nagyon fenn volt. Végül 12:45-kor megcsászároztak, és megszületett ez a gyönyörű kisember. Épp csak egy pillanatra láttam, aztán már vitték is az inkubátorba, megfigyelésre. De este már szopizott egy kicsit és végre magamhoz ölelhettem. Gyönyörű pillanat volt!"


Eredetileg csak az első két oldal készült, de ma olyan alkalom adódott, amit ezzel a készlettel kellett megörökíteni... :) Benikém épp a Peti által szépen kiválogatott és összehajtogatott ruhákra ugrándozik. A munka ugyan kárba veszett, de annyira boldog volt a legény, amilyen már régen nem. Ehhez képest pedig mi az az egyórányi válogatás és hajtogatás...?! :)
Így végül a galériákba csak az utolsó két oldal fog felkerülni, de itt azért megőrzöm az első oldalamat is.

És itt a készlet:

megvásárolható itt / avaible here @twolittlepixels

Ellátogattam a Mia Designs honlapjára is az elérhetőségért, és kinn vannak a CT-tagok alkotásai a készlettel. Érdemes megnézni, gyönyörűek készültek. Értem már, hogy miért nem fértem be a csapatba... :) :) :)


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Ányi 2009. december 8. 16:40  

Szépek lettek a te oldalaid is, ezek a dudlis keretek nagyon jópofák!
Hallod, Keve is 2006-ban született,c sak épp júliusban - mit nem adtam volna akkor pár csepp esőért :-)

Red Ivy Design 2009. december 9. 10:33  

Hi Eszter!
Lovely layouts, I especially like the blue one :)
Thank you for the message you left me! *hugs*

Osli 2009. december 9. 15:06  

Nagyon szuperek az oldalaid, az első a kedvencem ezek közül! Ügyes vagy!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP