Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Peonia by Eledhwen Designs

>> 2009. december 7., hétfő

Megjelent az Eledhwen Designs új készlete, a Peonia. Egy kis felüdülés a karácsonyi és téli készletek kavalkádjában. Nagyon jó kis elemek vannak benne! Amikor először néztem meg a készletet, kicsit gondban voltam, de aztán ihletet merítettem a DST-n, és végül sikerült két "minimál pakolgatós" oldalt készítenem, amivel elégedett is vagyok. És akkor jöjjenek az oldalaim:

Ezen a fotón Julcsikám van, épp nagyon elmélyülten szemlélt valamit. Imádom ilyenkor a kis pofiját. Nagyon tud koncentrálni. Főleg a bátyjára... :)




Itt pedig Norka barátnőm középső lánykája, Zsófika feszít fürdőruhában - bár ez pont nem látszik a fotón... :)

És itt a készlet előnézeti képe:

megvásárolható itt / avaible here @Digiscrapbooking.ch

És a második oldalamból készült egy QP is, Agata ezt választotta a kettő közül!



UPDATE: A második oldalamat kiemelték a DST-n! :) (itt)

5 megjegyzés:

Kriszta 2009. december 7. 11:42  

Csodaszép lett mind a kettő.

Rucola Designs 2009. december 7. 14:24  

Gratulálok a megérdemelt kiemeléshez, fantasztikus, mit hoztál ki a készletből! :)

eralilla 2009. december 7. 14:50  

Olyan kis finom oldalakat készítettél, nagyon szépek. S gratulálok a kiemeléshez is + az előző bejegyzéshez is.

Névtelen,  2009. december 7. 16:34  

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Dec. 07, 2009. Thanks again.

Névtelen,  2009. december 8. 16:10  

Thank you for sharing.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP