Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

34

>> 2009. november 16., hétfő


Ange Charming Kit freebie

A gyerekek alszanak, a dokinéni megnyugtatott, hogy nincs komoly baj, úgyhogy kihasználva az időt és a felszabadultságomat, gyorsan összedobtam egy oldalt a tegnapi szülinapi ünneplésről. A gyerkőcök épp a tüzijátékot csodálják a tortámon, merthogy olyan is volt. Na, nem miattam... :)
Szóval így néztünk ki, amikor 34 éves lettem. A barátnőm kérdezte telefonon, hogy milyen érzés. Mondtam neki, hogy nagyon jó. Lehet, hogy nem vagyok normális, de én minden egyes születésnapomnak örülök. Nem tudnám megmondani pontosan, hogy miért, de jó érzéssel tölt el, hogy még egy év telt el. Bolond vagyok...?!
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. november 16. 15:11  

Nem vagy bolond, teljesen igazad van! :) Gratula az élethez itt is! :) És nagyon szép az oldal. :)

csuti 2009. november 16. 15:58  

Teljesen igazad van, hogy boldog vagy a szülinapodon! Én is mindig örülök:-))
Szép oldal lett ebből az alkalomból is. Ja, és a tüzijáték nálunk is nagy sláger!

Osli 2009. november 17. 12:33  

Miért lennél az? Inkább az a bolond, aki visszasírja a régi időt, hisz az nem jön vissza többé. Örülök, hogy jól érzed magad a bőrödben :) Nagyon szép oldalt csináltál magatokról.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP