Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ez a nap más, mint a többi...

>> 2009. november 15., vasárnap

... ezt te is jól tudod! Most már legalábbis, hogy leírtam. Ugyanis ma van a születésnapom! Jupijjé! De milyen... Ez sajnos nem juppijé! :( Petinek dolgoznia kell, Benikém meg belázasodott éjszaka. Na, nem pont ilyenről álmodtam.
De nem keseregni akarok, alapvetően azért örülök: megint egy évvel öregebb lettem, és bölcsebb is talán... :)
És mivel annyi sok szépet és jót kaptam tőletek, most én is szeretnék adni valamit. Mást nem tudok, mint hogy oldalt készítek. Ha szereted a stílusomat, és örülnél egy általam készített oldalnak, akkor hagyj egy kommentet! Három szerencsésnek küldött kép ellenében készítek egy-egy oldalt!
Mindenkinek szép napot! :)

Update: 34 éves vagyok, és hétfő reggelig lehet kommentelni... :) Köszönöm mindenkinek, aki már megtette! :)

15 megjegyzés:

csuti 2009. november 14. 8:42  

Boldog születésnapot kívánok! Én nagyon örülnék egy oldalnak:-)

Eszter(beszteri) 2009. november 14. 8:52  

Csuti! Mint elsőnek, mindenképp jár az oldal! :)

altalena 2009. november 14. 8:54  

Az én kedvenc számom a 2. és én lettem a második. Remélem szerencsés is lesz! Úgy szeretnék én is kapni egy oldalt Tőled... :D

altalena 2009. november 14. 8:56  

Jajj ... és Boldog Születésnapot Eszti! Csodás napot kívánok neked:)*

Bíró Ágnes 2009. november 14. 11:38  

Meglepi nélkül is írtam volna neked, amikor 'barátkoztunk' láttam, hogy ma lesz. Szóval boldog szülinapot! :)

Benikének pedig mielőbbi jobbulást!

Zsu 2009. november 14. 11:53  

Boldog születésnapot! Én is szeretem a stílusod és örülnék egy oldalnak! :)

eagleszem 2009. november 14. 13:16  

Boldog szülinapot! Ugye te is krisztusi korban vagy már, jól emlékszem? Hát idén nem én voltam az első köszöntésben. Beninek jobbulást! Majd este ünnepeltek apával!

Ányi 2009. november 14. 13:42  

Boldog szülinapot, Eszter!
Hogy az oldalidról mit gondolok, úgyis tudod... De ha szeretnéd hallani: igen, imádom a stílusodat ;-)

T 2009. november 14. 14:17  

Eszti!! Boldog születésnapot!!!! hátha fortuna kedvez nekem!!!és jobbulást a picurnak!!

eagleszem 2009. november 14. 14:54  

Most olvasom az update-et. Na szép, így felsülni, mint én. Nem tudom, miért emlékeztem, hogy utánam van a szülinapod, mikor előttem. Na jó, mi az a 8 hónap! :)

Kriszta 2009. november 14. 15:37  

Boldog születésnapot. Beninek meg jobbulást.
Hát ha kedvez a szerencse és én is kaphatok tőled egy oldalt, mert imádom amit a két kezeddel alkotsz.

csuti 2009. november 14. 20:34  

Ó, nagyon örülök! Előre is nagy köszönet! És mégegyszer boldog szülinapot!

Kriszta 2009. november 14. 21:33  

Eszter, kukkants be hozzám. Vár egy meglepi. ;)

eralilla 2009. november 15. 0:10  

Isten éltessen sokáig! Boldog szülinapot! (S ha nem lenne meglepi, akkor is írnám) A kicsi fiúnak jobbulást!

Osli 2009. november 16. 12:36  

Tudom a nyereményről már lecsúsztam, de én is szeretnék neked minden jót kívánni! Boldog születésnapot!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP