Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Új blogdizájn

>> 2009. november 21., szombat

Elkészültem az új blogdizájnnal. Na jó, az oldalsávba még nem került vissza minden, ami volt, de ez már a munka kisebbik része. Már hetek óta tervezgetem a változást, de csak most jutottam ide. Nekem tetszik, egyszerű, mint amilyen oldalakat mostanában csinálok. És mivel biztosan fog még változni - ha nem is a közeljövőben -, álljon itt egy kép is róla... :)


Posted by Picasa

9 megjegyzés:

szrjudit 2009. november 21. 10:17  

Nekem nagyon tetszik ez a letisztult stílus :)

LaceE 2009. november 21. 10:31  

Nekem is nagyon tetszik :) És szerintem most itt az a lényeg, hogy neked tetszen :)

Kriszta 2009. november 21. 12:15  

Nagyon bejön, hisz nekem is a minimál áll inkább közelebb a szívemhez.

Bíró Ágnes 2009. november 21. 15:58  

Nagyon szép lett az új dizájn. Tetszik az egyszerűsége. :)

T 2009. november 21. 17:03  

wow!! egyszerű, minimál, nagyon tetszik!!!

T 2009. november 21. 17:03  

wow!! egyszerű, minimál, nagyon tetszik!!!

Fahéjasalma 2009. november 22. 7:46  

Nagyon szép és elegáns lett az új dizánj! Egyszerűen öröm itt lenni.:-)

Ányi 2009. november 22. 20:09  

Eszter, nekem is nagyon teccik! A blogbunda is meg az előző bejegyzésben mutatott oldalalid is.
Amúgy meg igaza van LaceE-nak (engem is mindig ő vigasztal, mert szomorú vagyok, hogy általában olyan kevés kommentet kapnak a képeim), szóval, az a lényeg, hogy neked tessen! Amúgy a 7vége elég lapos volt szerintem a sb-n :-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP