Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ajándék nekem...

>> 2009. november 17., kedd

Ezt a gyönyörűséget meg még nem is mutattam nektek! Kriszta anyu készítette a szülinapomra a nyeremény készletéből. Jól meg is hatott vele. Szerintem gyönyörű! Szerintetek...?!



Kriszta! Még egyszer nagyon köszönöm!!!!!!! :)

4 megjegyzés:

Judit 2009. november 17. 8:43  

Gyönyörű oldalt kaptál. Én most még egyenlőre egy díjat adok neked.

Baba 2009. november 17. 11:17  

mindig szoktam olvasni a blogod,de valahogy pár napja nem jutottam ide,utólag is nagyon boldog szülinapot kivánok

altalena 2009. november 17. 14:01  

Eszméletlen szép! Nagyon tud ez a lány:)

csuti 2009. november 17. 21:07  

Kukkants be hozzám egy blogdíjra!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP