Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Love - Zsunak

>> 2009. november 18., szerda


Old Blue by Ange
Delight Collab


Elkészültem a második meglepetés oldallal. Zsu küldte másodjára a fotóját, így most ez került sorra. Zsu! Remélem, tetszik! Fogadd szeretettel! :)
Altalena! Most te következel majd. (Remélem, holnap is lesz egy kis időm, sajnos Beni még mindig nem gyógyult meg.) Csuti, tőled pedig várom továbbra is a fotót! :)
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

altalena 2009. november 19. 6:52  

Hű de szép lett az oldal!:) Én következek? De jó!:D
Képzeld én meg egy csomó hagyományos mini albumot nézegettem a napokban, és úgy rákattantam, hogy nincs kedvem digit csinálni... pedig a nyakamon van egy csomó feladat:(

Kriszta 2009. november 19. 14:24  

Nagyon jó kis oldal lett. Nagyon tetszik.

Beninek jobbulást. Sajna mi is szenvedtünk a múlt héten Fannival.

Zsu 2009. november 20. 16:27  

Nagyon szép! Itt is köszönöm, imádom!
A mail is átjött. :)
Beninek jobbulást!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP