Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Green Curly Night by Eledhwen Designs

>> 2009. november 19., csütörtök

Mint azt korábban már írtam, CT-tag lettem Eledhwen-nél. Meg is jött az első feladat, amivel aztán meg is gyűlt a bajom. A készletbe első ránézésre beleszerettem. Imádtam az elemeket, a színeket, a papírokat. Csakhogy mostanában eléggé eltolódtam a minimál irányába, és valahogy az összhangot nem találtam a készlet és a minimál között. Rengeteg galériát végigböngésztem, ihletet meríteni. De végül azért csak sikerült olyat produkálnom, amivel elégedett vagyok. És szerencsére Agatanak is tetszett! :)

Íme, a készlet:



megvásárolható itt / avaible here @ScrapBird.com

És a készlettel készült oldalaim. Ez volt az első, amivel nem voltam megelégedve, de mivel Agata beletette az előnézeti képbe a boltban, így én is felteszem ide a blogra. A képen Julcsikám alszik édesdeden.


Ez már közelebb áll a szívemhez, a fotót az internetről szedtem.


photo: My Opera

És végül az utolsó, amit már tényleg szeretek, de ettől féltem a legjobban is, mert ezen aztán tényleg nem sok minden van... :)



Ezen a fotón Benikém alszik, a réges-régi múltban. :) Szerencsére Agatanak ez is nagyon tetszett, úgyhogy QP is készül belőle. Ha szeretnéd vinni, kukkants be később az elérhetőségért!
Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. november 19. 21:17  

Nekem nagyon tetszik mindhárom. CT-munkáknál még mindig elfog a kísértés, hogy sok mindet pakoljak, hogy mindent megmutassak belőle. De hidd el, nincs erre szükség, nem ez az elvárás. Alkoss csak a saját stílusodban, ahogy jólesik. Annak mindig sikere lesz! :)

eralilla 2009. november 19. 21:58  

Nekem mind a 3 nagyon tetszik. Az első is!!! Csak így tovább!

Kriszta 2009. november 20. 8:49  

Fantasztikus mind a három oldalad, de ha sorrendet kéne felállítani, akkor nekem is ugyanaz az a véleményem mint neked. És a 2. képen sincs több elem, mint a harmadikon, úgy hogy nyugi.
Nagyon cuki Júlia és Beni is.

Kriszta 2009. november 20. 8:50  

És még valami, Csak nem új blogrucid lesz?

Bíró Ágnes 2009. november 20. 10:10  

Nekem tetszik mindhárom oldalka. :)Meg a készlet is nagyon csábító. :)
Kíváncsian várom az új blogrucit.
Már én is próbáltam, de nem sikerült a hátteret módosítani. De majd még próbálkozom...

Osli 2009. november 26. 11:07  

Nekem is a harmadik a kedvencem :)
de szép mind a három oldalad

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP