Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

QP freebie - Green Curly Night by Eledhwen Designs

>> 2009. november 20., péntek

Ahogy ígértem, megjöttem a gyorsoldallal. Eledhwen blogjáról is letölthető, ő már tegnap kitette. Mivel az sb-n nem nagyon kaptam az oldalaimhoz kommenteket, elbizonytalanodtam, hogy jó lett-e. De elég sokan letöltötték már. Ráadásul pont most jött hozzá komment is, ahogy írtam ezeket a sorokat. :) És lányok, nektek is köszönöm, akik itt hagytatok kommenteket! Nagyon jól esett! :)



DOWNLOAD
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. november 20. 23:14  

Nem kell bizonytalankodni, tuti lett, csak nincs időm az sb.hu-ra a héten! :)

Kriszta 2009. november 21. 7:14  

Nagyon jó lett, ne aggódj.
Én idő hiányában általában vagy a blogra vagy az SB-re kommentezek.

Névtelen,  2009. november 21. 18:13  

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Nov. 21, 2009. Thanks again.

Margó 2011. április 13. 19:56  

Én most jöttem ide. Szeretem ezeket a színeket és köszönettel viszem magammal a freebie-t:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP