Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Sorsoltam...

>> 2009. november 16., hétfő

Sziasztok, Lányok! Sorsoltam. :) És itt az eredmény:



Altalena, Zsu és Ányi! Várom a fényképeket a beszteriarany kukac gmail pont com címre. Meg persze tőled is, Csuti, csak ezt már írtam. :) Próbálok igyekezni, de sajnos Benike nincsen jobban, most várjuk a dokinénit. :(
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Zsu 2009. november 16. 12:25  

De örülök! Este küldök képet! :D
Beninek jobbulást kívánok!

Osli 2009. november 16. 12:35  

Jobbulást kívánok én is Beninek.
Ezen kívül meglepi vár a blogomon :)

Ányi 2009. november 16. 14:17  

Köszönöm :-) És Mr.Random-nak is :-)

csuti 2009. november 16. 16:02  

Köszi, küldeni fogom a képet, csak eddig még nem jutottam odáig. Talán ma, ha elalszanak a gyerkőcök:-)

altalena 2009. november 17. 4:30  

Ó..óóóó én meg csak most tudtam jönni, és el sem hiszem! Hát ez fantasztikus! Mondom én, hogy a 2 szám szerencsés nekem:)
Küldöm is nemsokára a képet! Hurrááá:D Köszi Köszi:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP