Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Honest Scrap

>> 2009. november 17., kedd


Ezt a díjat kaptam - sorrendben - Ányitól, Oslitól, Altalenától, Szotyitól és Csutitól. A díjat 10 embernek kell továbbadni, de előtte 10 dolgot el kell árulnunk magunkról. Íme, az én kis titkaim:
  1. 1. Mindig magamban keresem a hibát. Ezt régebben nem tartottam túl jó dolognak, de ma már tudom, hogy ez egyáltalán nem rossz. Csak olyan emberekkel kell körbevenni magam, akik ezt nem használják ki. :) És akkor kifejezetten előre tud vinni egy kapcsolatot.
  2. 2. Hatalmas megfelelési kényszer van bennem, ami kellőképp meg tudja nehezíteni az életemet.
  3. 3. Rengeteg dolog érdekel, így hajlamos vagyok mindenbe csak belekapni, és máris valami másra figyelni. Aztán persze hatalmas lelkifurdalást érezni a be nem fejezett dolgok miatt.
  4. 4. Sajnos nem az az ember vagyok, aki tanul más hibáiból. A dolgokat szeretem magam kipróbálni. De a saját hibáimból legalább tudok tanulni.
  5. 5. Az életben egyszer kockáztattam nagyot, akkor bejött: lelkiismeretesen végigcsináltam az egyetemet, de az államvizsgára annyi anyag volt, hogy nem volt időm ismételni. Ráadásul a pénzügy és számvitel tételek párosítva voltak, és egyetlen egy volt, amelyikben mindkettő tűrhető volt. Így aztán előző éjszaka csak azt az egy tételt olvastam át, majd lefekvés előtt még egyszer, és másnap is csak ezt vittem magammal. És kihúztam! :)
  6. 6. A férjemet a barátnőmnek "köszönhetem", aki egyik nap azzal hívott fel, hogy megtalálta nekem az igazit. Nem hittem neki, de hogy végre békén hagyjon, inkább elkezdtem levelezni Petivel. És kiderült, hogy igaza volt! :)
  7. 7. A munkámban a racionalitásé a főszerep (controller vagyok), de a magánéletben abszolút az ösztöneim vezérelnek.
  8. 8. Imádok olvasni, bár mostanában elég kevés időm van rá (főleg, mióta scrapbook-ozom is...). Tinédzser koromban hétvégéken 2-3 könyvet is elolvastam. (A gyors olvasásnak köszönhetően viszont hosszú távon nem igazán maradnak meg bennem a dolgok, így pár hónap múlva bármelyik könyvet ugyanolyan izgalommal vagyok képes végigolvasni.)
  9. 9. Imádom Harry Pottert. Minden részét elolvastam, megnéztem. Ez az, ami engem igazán ki tud kapcsolni, ilyenkor teljesen el tudok vonatkoztatni a valóságtól.
  10. 10. Imádom a meglepetéseket. Én voltam/vagyok az a gyerek, akinek meg kellett mutatni, hogy hová dugták a karácsonyi ajándékát, hogy nehogy véletlenül megtaláljam. :) Anyukámtól mai napig mindig kapok valami kis meglepetést (az előre megbeszélt ajándékon kívül)...
És akiknek továbbadom:
1. Gigi
2. Kovaxka
3. Timo
4. Giny
5. Mörjike
6. Kriszta anyu
7. Eagleszem
8. Secima
9. Christine
10. Linsey


Posted by Picasa

11 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. november 18. 0:26  

Köszi, Eszter! :)) A legtöbb dologban hasonlítunk, amit leírtál, de a fantasy és a HP nem az én világom, na meg controlling sem! :)

eralilla 2009. november 18. 1:06  

Olyan jó volt olvasni Rólad ennyi sok mindent. Köszi!

Secima 2009. november 18. 8:19  

Köszönöm, hogy rám is gondoltál. :) Jó volt megtudni ennyi mindent rólad.

Christine 2009. november 18. 9:18  

Koszonom a dijat! Igazan kedves toled hogy ram gondoltal!

Osli 2009. november 18. 10:18  

nagyon tartalmas volt amit írtál magadról! Az 5-től teljesen libabőrös lettem!
HP-t én is imádom, bár én "csak" olvastam, és filmen eddig 3 részt láttam. :) Épp most gondolkodom, hogy (miután elolvastam a HP világa című könyvet) újra kellene kezdeni :)
Annyi minden van még benne, amire rá kellett volna jönni első olvasáskor ;)
A 10-es meg nagyon megmosolyogtatott. Nagyon aranyos sztori. Nálunk ez úgy működik egyelőre, hogy a hálószobában a szekrény tetejére pakoljuk a becsomagolt ajándékokat, így 'láthatják' a gyerekek, és izgulnak is, de még nem tudják lepakolni onnan. Kérdés mi lesz később? :D

T 2009. november 18. 14:26  

Eszti!! azért köszönöm neked is!!!

Linsey 2009. november 18. 20:52  

Köszönöm a díjat és a titkokat:)

Giny 2009. november 18. 21:43  

Köszönöm a díjat, én is élvezettel olvastam a "titkaidat":)

Bíró Ágnes 2009. november 18. 23:13  

Nahát Eszter! Ezzel igazán megleptél. Nem gondoltam volna, hogy én is kapok ilyet. :)
Köszönöm szépen!
Köszi, hogy megosztottad velünk ezt a pár kis titkodat. :)

eagleszem 2009. november 19. 8:32  

Köszönöm Eszti, hogy gondoltál rám!
Mintha tükröt tartanál elém, annyira hasonlítunk.:) Harry Potterrel úgyanúgy vagyok, mint te! (ui.: én is kontrollingoztam pár évet)

Baba 2009. november 19. 9:18  

sok mindenben hasonlítunk,én is pénzügyet végeztem,és imádom Harry Pottert :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP