Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Barátok - Ányinak (és ...)

>> 2009. november 16., hétfő

Oslinak. Hisz Ányi egy olyan képet küldött nekem, amin ketten vannak. Így dupla meglepi készült. Lányok! Remélem, tetszik! :)


Anita Designs Pick 'n Mix november minikit
Anita Designs Nature Calls add-on

Várom a többi képet is! :)
Posted by Picasa

6 megjegyzés:

LaceE 2009. november 16. 21:28  

Szuperséges oldal lett. Gratulálok :)

Ányi 2009. november 16. 23:26  

ÁÁÁÁÁ, naon jó lett, köszi!!!!

Zsu 2009. november 17. 0:15  

Nekem nagyon tetszik! :)

altalena 2009. november 17. 5:08  

Nagyon tetszik nekem is! Közben a blogomon vár rád egy díj!:)

Osli 2009. november 17. 12:32  

Nagy meglepi volt! Ányitól is és tőled is.
Köszi csajok :)

Ruebchensmum 2009. november 20. 20:22  

Two beautiful girls on a beautiful page. ;-) I like this LO. Regards Corinna

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP