Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Glitter Christmas by Timo

>> 2009. november 29., vasárnap

Na, ezt a bejegyzést már majd' két hete írtam. De most végre feltehetem ide is... :)

Ez volt az a számomra nagyon fontos levél, amit Timótól kaptam. Megkért, hogy készítsek oldalt a karácsonyi freebie kitjéhez. Gyönyörű papírok, és jól használható elemek vannak benne, ráadásul még egy alpha is van hozzá.
Ezt az oldalt készítettem, Benikém első karácsonyáról.



Az idézet, ha nem lenne olvasható: "Egy pillanatnyi igazság megszépítheti, és meg is fogja szépíteni a világot. Egy pillanatnyi béke megmentheti, és meg is fogja menteni a világot. Egy pillanatnyi szeretet tökéletessé teheti, és tökéletessé is fogja tenni a világot."
Sri Chinmoy

És itt a készlet előnézeti képe:


letölthető itt / download here @ Timo's blog
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

T 2009. november 29. 9:57  

Eszti!! nagyon-nagyon köszi!!!!

Kriszta (hozak) 2009. november 29. 13:52  

MÁr Timonál is megdícsértem az oldalad, itt is megteszem. Nagyon tetszik.

altalena 2009. november 29. 22:20  

Nagyon tetszik az oldal, de én először azt hittem hogy Julcsi van a képen... aztán jöttem rá, hogy akkor ő még nem is volt talán:D

Eszter(beszteri) 2009. november 29. 22:25  

Brigi! Akkor bizony még nem volt meg, Beni féléves körül volt... :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP