Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Kit Memories by Val C. Designs

>> 2009. november 30., hétfő

Megjött Val C. új készlete, a Kit Memories. Nekem nagyon tetszik, imádom benne a papírokat! És íme, a két oldalam:
Ez a fotó az esküvőnkön készült. Fotós csinálta, de nem voltam túlzottan elájulva a teljesítményétől (csodálattal bámulom mindig, ha valakinek tényleg profi esküvői fotói vannak...). Viszont életem egyik legcsodálatosabb napja volt, szóval ideje volt újra készítenem egy oldalt róla. :)

Ezen a képen pedig Julcsikánk van, születése után pár perccel. Császárral szültem, ráadásul Peti épp valami vírusos nyavalyában szenvedett, de szerencsére a legjobb barátja volt az aneszteziológus, így nagyon sok képünk van erről az eseményről! :) És ezt a képet kifejezetten imádom! Remélem, nektek is tetszik! :)



Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Ányi 2009. november 30. 9:27  

Szép oldal lett mindkettő!

altalena 2009. november 30. 9:33  

Mindkét oldal gyönyörű! A papírok tényleg csodásak... annyira jól bánsz velük:D

Bíró Ágnes 2009. november 30. 9:52  

Nekem bizony nagyon tetszik! Meghatódtam mindkét oldaltól! :)

Kriszta 2009. november 30. 20:51  

Nagyon jók az oldalaid. Szuper Julcsiról ez a fotó. Sajna nekünk meg pucér fotós képünk nincs Fanniról az első perceiben, csak pelusos.
Az esküvői oldaladtól viszont el vagyok ájulva. Várazslatos amit művelsz te csaj.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP