Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Winter Romance by Timo

>> 2009. december 1., kedd

Timo nagyon termékeny a freebiek tekintetében, már itt is a következő fantasztikus készlete. És megint megkért, hogy készítsek vele egy oldalt, íme, ezt csináltam. Megirigyeltem Didó hullámait, de mivel nagyon nehezen dolgozom template-ekkel, így végül magam hullámoztam be az oldalt. Nem a megszokott stílusom, de kicsit kalandoznom kellett... :) Remélem, azért tetszik.



És itt a készlet előnézeti képe, szerintem érdemes letölteni, mert nagyon jó kis elemek, papírok vannak benne!


letölthető innen / download here @ Timo's blog
És ha esetleg megtetszettek a hullámok, vigyétek csak azt is, szívesen adom! :)

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. december 1. 21:29  

Királyság az oldalad Timo készletével, szuperek a hullámok, vittem, köszi! :))

altalena 2009. december 2. 11:29  

Hű, ez nagyon kedves tőled:D

Névtelen,  2009. december 2. 17:29  

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Dec. 02, 2009. Thanks again.

Jenni 2009. december 4. 6:33  

Thanks so much, it is beautiful and unusual!!!

time2smile 2010. május 4. 17:27  

This is wonderful! I love the swirled layers for combining coordinated papers. I can't wait to put this to use. Thank you for sharing it.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP