Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Nyertem!!!!!

>> 2009. december 3., csütörtök

Ezen a héten nyitott a Scrapinsider, és a DST-n volt egy játék. Kommentelni kellett, és három szerencsés 20$-os kupont nyert! Alig várom, hogy holnap legyen, akkortól lesz érvényes a kupon, és elkölthessem! Ó, én annyira örülök!!!!!!!!!!!!!! :)

7 megjegyzés:

LaceE 2009. december 3. 21:47  

Wow. Gratulálok :)

Ányi 2009. december 3. 22:14  

Fú, én meg mennyire irigykedek!!!!!! :-)

altalena 2009. december 3. 22:34  

Ó gratulálok... mennyi csodás készletet vehetsz! Szép karácsonyi ajándék:)

eagleszem 2009. december 3. 23:07  

Gratulálok a nyereményhez! Jól vásárolj be! Az okc-hez pedig drukkolok! Hétfőn jelenésünk van! :)

Rucola Designs 2009. december 3. 23:23  

Ez mekkora komoly nyeremény!!! Gratulka! :)

T 2009. december 4. 8:42  

gratulálok Eszti!! sok szép készletből tudsz majd válogatni!!

csuti 2009. december 4. 13:56  

Nagyon szerencsés vagy! Gratulálok neked!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP