Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Inspire by Red Ivy Design

>> 2009. december 1., kedd

Ez is már egy jó régen megírt bejegyzés, ma csak ilyeneket tettem fel. Amúgy ez a dizájner is nagyon meg volt velem elégedve, azóta is rendszeres látogatója a DST galériámnak. Annyira örülök! :)

Újabb OKC, mert beleszerettem a készletbe. Tetszenek a papírok, az elemek, a színek (pedig alapvetően azt gondoltam, hogy nem az én színeim, de tévedtem...) És itt a készlet:


megvásárolható itt / avaible here @Scrapinsider

És íme, az oldalaim. Az elsőn Benikém alkot. Imád festegetni, a formák ugyan még nem mindig felismerhetők, de amilyen élvezettel magyarázza, hogy épp mit fest, az magával ragadó.



Itt pedig Julcsikánk készül festegetni - szerencsére festék nélkül. :)


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. december 1. 21:52  

Nagyon neked való stílusú tervező, szuperek az oldalaid (bocs, hogy mindig ezt írom, de így van)! :))

Red Ivy Design 2009. december 2. 11:36  

Wonderful layouts! Thank you Eszter!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP