Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Chocolate by Bohemian Art

>> 2009. december 4., péntek

Biztos unjátok már a sok OKC-t, de a múltkoriban készült Julcsánkról egy jó kis kakaóscsigás kép, és amikor megláttam ezt a készletet, egyből az ugrott be, hogy milyen jó lenne ezzel megszkreppelni. :) Így sikerült:


És ez a második oldalam a készlettel, egy fantasztikus fotót találtam hozzá!


A készlet előnézeti képe:

megvásárolható itt / avaible here @Scrap Artist


Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Monicca 2009. december 4. 12:33  

Ezek az oldalak fantasztikusak!!! Szuper mindegyik!! :)

LaceE 2009. december 4. 12:53  

Szuper jó lett mind2. De a kakaóscsigás a csúcs :)

Rucola Designs 2009. december 4. 13:37  

Megint egy olyan készlet, amibe muszáj beleszeretni! Meg az oldalaidba is, nekem is a csigás a kedvenc! :))

T 2009. december 4. 13:38  

Dehogy unjuk!! még, még, még!!!

Osli 2009. december 4. 13:49  

hihetetlen jókat csináltál :D
Imádom a leányzót kakaós pofival :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP