Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Talking to You by Gabs Art

>> 2009. december 1., kedd

Megint egy One Kit Call, aminek nem tudtam ellenállni. De imádom az ilyen kézzel rajzolt elemeket és a sok-sok papírt. Anno jelentkeztem ehhez a dizájnerhez CT-tagnak, de arra nem kaptam választ. Így amikor megláttam ezt az OKC-t, egyből jelentkeztem is. Sürgősen kellettek neki az oldalak, és én voltam a második jelentkező, így nemsokára kaptam is az e-mail-t a letöltési linkkel. Ahogy elaludtak a gyerkőcök, neki is álltam az oldalaknak, amikkel szerencsére meg is volt elégedve. :)

Az első oldal Benikémről készült. Mostanában csináltam róla ezt az álmodozós fotót, és egyből az ugrott be, hogy passzolna a készlethez. És sikerült egy szerelmetes oldalt készíteni belőle, habár őt még egyáltalán nem érdeklik a lányok. (A húgom a múltkor kérdezte tőle, hogy tetszik-e neki valamelyik lány az oviban, és látszott rajta, hogy nem is érti a kérdést... :D)
A komment dalszöveg: 4 You - Süket a telefon. Bevallom, nem ismerem sem a zenekart, sem a számot. Csak rákerestem a telefon szóra a zeneszoveg.hu-n, és ez passzolt. :)
A betűtípus pedig saját kreálmány. Letöltöttem még anno egy fontcreator progit (sajnos csak próbaverzió, pedig lennének még ötleteim), és a saját írásomból csináltam fontot.



A második oldal pedig ötödéves koromban készült Szilveszterkor, amikor mi mást csináltam volna, mint a pénzügy vizsgámra készültem. Folyamatosan csörgött a telefonom, mert állandóan hívott valamelyik évfolyamtársam a vizsga miatt. Aztán előkerült a pezsgő, és a pihent húgom rögtön csinált is pár képet... :)



És itt a készlet előnézeti képe. Nekem nagyon tetszik, bár nem a szokásos stílus, de én szeretem! :)


megvásárolható itt / avaible here
 
Posted by Picasa

8 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2009. december 1. 7:57  

Én beleszerettem mindkét oldalba.!
Ha ilyenekt csinálsz, nyugodtan billenj ki máskor is a megszokott stílusodból. :)) Nekem most amúgy is szívem csücske az ilyen színes kézzel rajzolt apróságok. Ó Benikéről az az álmodozós fotó, hát meg kell zabálni. :) A piás képek is nagyon ott vannak.
Szóval tetszik, na. Nem ragozom tovább. :)

LaceE 2009. december 1. 8:51  

Én is imádom az oldalaidat. Marha jó készletet választottál a one kit call-ra :)

eagleszem 2009. december 1. 9:10  

Jaj de jópofa mindkét oldal! És a készlet is szuper!

Unknown 2009. december 1. 9:24  

le vagyok döbbenve, hogy eddig hogy hogy nem fedeztem fel a blogodat, pedig nagyon szép az egész, és az oldalaid is gyönyörűek. Főleg ez a 2, a rajzolt elemekkel, nagyon tetszik!! És a saját betűk pedig tényleg tök jók, ilyen progikkal én is szeretek játszani :)

Rucola Designs 2009. december 1. 12:16  

Ez mekkora királyság, héééé! :))) Mindkét oldalnál tuti fotók, a készlet egy imádék, és a kézírás, meg a talált dalszöveg! Mééééééég ilyeneket (is)!!!

gabs 2009. december 1. 12:39  

I can't understand one single word LOL but I want to let you know I love, love, love your pages! off to send you an email right now!
thank you so much!
hugs,
gabs

altalena 2009. december 1. 13:18  

Aztamindenit, milyen szuper oldalak születtek... Tényleg jó ez a készlet, ügyesen használtad a rajzos elemeket. Nagyon tetszenek a fotók, és a két betű tipus is annyira klassz!:)

T 2009. december 1. 13:26  

Eszti! csúúúúúúúúúúcs mindkettő!! isteni ötleteid vannak!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP