Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újabb CT-tagság!!!!! :)

>> 2009. december 1., kedd

Hát először is nagyon-nagyon köszönöm a sok-sok kedves hozzászólást itt, a blogon és az sb.hu-n is!!!!! Képzeljétek, nem csak nektek tetszett nagyon a két oldalam, hanem Gabs-nak is, és írt is egy mailt, hogy szívesen látna a csapatában!!!!!!!! Ennek már csak azért is nagyon örülök, mert amikor volt a CT-felhívása, én már akkor is jelentkeztem, de akkor nem kaptam választ. Most igen!!!!!!!!!!!!!!!!! És úgy örülök. Imádtam ezzel a készlettel dolgozni, közel áll hozzám ez a stílus is!
(És már ki is tette a blogjára a blogom linkjét!!!! :) )

És akkor csinálok is neki egy kis reklámot:



És még egy infó: a készlet a DST-n megnyerhető, csak egy kommentet kell hagyni a fórumban... :)

9 megjegyzés:

eralilla 2009. december 1. 15:09  

Most olvastam az előző bejegyzésedet, s éreztem, hogy ez lesz belőle! Éljen, éljen!! Gratulálok! Ügyi vagy!

Bíró Ágnes 2009. december 1. 15:54  

Nagyon ügyi vagy! Gratulálok!!
Amikor az előző bejegyzés hozzászólásait olvastam és írt Gabs is, gondoltam, én is, hogy lesz folytatása.
Kíváncsian várom a további műveidet az új csapatban. Nekem is nagyon tetszik ez a stílus. :)

T 2009. december 1. 16:46  

Eszti!! veled együtt örülök!! jó tervezőhöz kerültél, sok-sok sikert!!!!

Rucola Designs 2009. december 1. 16:50  

Ez mekkora szuper hír már!!! Nagyon megérdemled, gratula és várom a szebbnél szebb oldalakat! :))

Kata 2009. december 1. 17:44  

Tudtam hogy így lesz :) Ott a helyed, remek oldalaid vannak és ez a stílus is nagyon jól megy neked! Gratulálok!

altalena 2009. december 1. 18:13  

Én is sejtettem... ez Gabs sem hagyhatta ki, Óriási lehetőség neki is, hogy ilyen jó oldalakat láthasson a készletéből:)

Baba 2009. december 1. 18:30  

nagyon ügyi vagy,hatalmas gratula :))

csuti 2009. december 3. 7:29  

Gratulálok Neked. Nagyon ügyes vagy.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP