Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

És megint nyertem! :)

>> 2009. december 4., péntek

Ez most egy jó hét nekem, ma megérkezett egy újabb privát üzenet, hogy megnyertem az Anna BV Designs It's your Big Day készletét! :) Ez az:




Julcsikánk úgyis pont egy hét múlva lesz egy éves, ebből pont lehet majd neki egy kis édes oldalt készíteni! :)

És bevásároltam a scrapinsider-en is, ilyen gyönyörűségeket vettem:



 
 
 

Hú, mennyire jó lesz ezekkel kezdeni valamit. Pótolom majd az Adott fotó játékos elmaradásaimat is. :) Most hétvégén itt lesz anyukám, nem hiszem, hogy sokat ülök majd a számítógép előtt, de jövő héten aztán... :)

2 megjegyzés:

eagleszem 2009. december 4. 10:07  

Újabb gratula! Halk megjegyzés: az én képeimre is lehet szavazni a scrapbook.hu-n.:)

csuti 2009. december 4. 13:53  

De jóóóó! Gratulálok!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP